1524145998329-Photoroom
Ce este un Smartbot?

În termeni simpli, un chatbot este un program de calculator bazat pe inteligență artificială (AI) care poate interacționa cu un om fie prin voce, fie prin text prin aplicații de mesagerie, site-uri web, aplicații mobile sau prin telefon. Acești asistenți digitali pot înțelege solicitările utilizatorilor și pot oferi răspunsuri relevante prompte.

Cine vor fi utilizatorii Smartbot-ului?

În timpul procesului de proiectare a chatbot-ului, este important să țineți cont de utilizator, deoarece vă va ajuta să definiți caracteristicile, funcționalitatea chatbot-ului potrivite și să construiți interacțiuni asemănătoare omului. Ar putea fi util să răspundeți la următoarele întrebări pentru a crea un chatbot ușor de utilizat — Pentru ce tipuri de probleme caută o soluție utilizatorii dvs.? Sunt mai probabil ca aceștia să folosească textul/mesajele sau vocea pentru a comunica cu marca dvs.? Vă contactează prin site-ul dvs. web, telefon, aplicații de rețele sociale sau alt site?

Ce surse de informații va folosi Smartbot-ul?

Pentru ca un chatbot să funcționeze corect, este esențial ca programul să acceseze datele dvs. de afaceri, fie din baza de cunoștințe existente, site-ul web, bazele de date interne, documentele existente, sistemele de rezervare, informațiile de expediere, inventarele de produse sau alte surse de informații.

Cum ajută Smartbot companiile?

Folosind Smartbot, companiile cu o bază mare de clienți pot beneficia de automatizarea serviciului pentru clienți, permițând agenților de servicii pentru clienți să se concentreze pe sarcini mai provocatoare și pe lucrări de valoare mai mare care necesită o atingere umană.

Cât durează implementarea Smartbotului?

Depinde de complexitatea cerințelor clientului. Recordul nostru actual este de 4-6 săptămâni pentru a construi un bot simplu mediu. Cu toate acestea, în scenariile mai complexe, în care cerințele clientului nu sunt clare sau este nevoie de mai multe faze de construcție, ar putea dura 2-3 luni.

La ce fel de întrebări ar trebui să poată răspunde Smartbot-ul?

Smartbot este conceput pentru a răspunde la cele mai frecvente solicitări ale clienților și cazuri de utilizare. Este important să vă concentrați pe stăpânirea acestor întrebări înainte de a adăuga noi funcții și conversații mai târziu. Nu uitați să enumerați toate întrebările comune și să le prioritizați în funcție de volumul și complexitatea fiecărui răspuns solicitat.

Cum mă poate ajuta Smartbot in serviciile cu clienți?

Smartbot va poate saluta vizitatorii, poate plasa comenzi pentru clienții dvs., poate oferi o mână de ajutor cu disponibilitatea produselor, poate actualiza starea comenzii, poate răspunde la întrebări frecvente, colecta clienți potențiali și chiar poate salva formulare!

Ce probleme de securitate in legatura cu Smartbot?

Protecția datelor este prioritatea noastră principală. Atâta timp cât site-ul și tehnologia dvs. sunt configurate în siguranță și luați măsuri pentru a vă asigura că datele clienților dvs. sunt securizate, atunci fiți siguri că datele dvs. sunt în siguranță la noi. La Smartbot, folosim protocoale, sisteme și securitate pentru a proteja utilizatorii.

Abonare la newsletter

Vei primi cele mai noi informații și oferte despre serviciile oferite de Smartbot.

© 2024 Smartbot. Toate drepturile rezervate.